петък, 7 ноември 2008 г.

Танцувай



Танцувай с мен под прах от звезди

Не спирай, едва ли ще се умориш...

И макар очите ми да казват „ умри”,

Хайде,опитай моя бяс да укротиш!


Под дрехите ми малък дявол се крие

Той те примамва, притиска в страстна прегръдка

Човърка те , докосва те , по тебе се вие

Пиеш мъничко и пак ме завърташ...


Телата ни щастливо танцуват

И няма да свърши нощта, обещавам...

Ще връщам назад песента

И да ме водиш пак те оставям...


Колко сме млади и колко сме хубави

Чувстваш ли ме- цялата съм музика

Танцувай безумно и влюбено

Целувай очите и бузите...


Уморих ли те вече?

Не вярвам...

В продължение на цяло куплетче

Докато запъхтяна танцувам,аз с теб разговарям....

6 коментара:

elek каза...

Ot Ivan Dimitrov
:) nqmam ideq zashto oshte ne spq ili pone nqmah ideq dokato ne prochetoh stihcheto :)

ima vecheri, kato tazi v koito useshtam, che trqbva da napravq oshte neshto, synqt ne idva i ne idva, ostavqjki me na chuvstvoto za neshto nedovyrsheno ... mislq, che bih potantsuval s teb tazi vecher no ne po tozi igriv i zakachliv nachin po koito tanztsivash v stihcheto :) bih tantsuval po toplo, po nejno, po bavno ...
kakvi gi prekazvam, oshte stiskam iumrucheta i izpyvam pokazaltsi kogato chuq nqkakva pesen i poslushno pregovarqm naucheniq ot vas Kraseto i Mileto ... tant :) hahahah mnogo me radva :)
Stihcheto mi haresa Mile prodyljavaj da tantsuvash ... az syshto bih se radval na nqkoi tanst nqkoga nqkyde ... hahhah pisna mi ot tezi synishta :)

sdplamen каза...

Мииил , това звучи страшно силно и горещо , след второто , третото прочитане човек може да стигне до оргиастично състояние :) ): :Р
Пък аз си мислех , че това е сериозен блог :) :) :Р , шегувам се де
Обаче тия рими продължавам да ти объркват стихчетата :(

Милена каза...

Плам, който не може да мисли в рими , винаги ще му звучи объркващо. Има философи и поети...Всеки както си го чувства. А за оргиастичното състояние ( каквото и да значи това:) може би трябва да спреш до първото прочитане:)))какво ли не прави въображението?

Kraska каза...

Стихотворението си ти, Миле :)Хубаво е, игриво е, емоционално е, дяволче е, живо е... :) Харесва ми :) целувам те :)

Милена каза...

Благодаря , мушонко:) ще се учудиш колко романтично съм настроена днес:)
целувам те и аз и очаквам да напишеш нещо за мен:))))Мъничко ми липсваш!айди ,Красуне!

hopeless каза...

Звучи толкова ... латино и толкова бурно! Снимката също е перфектна! Бравос....

ПП. какво значи "оргиастичното"?