сряда, 5 ноември 2008 г.

За котките


Не пресичай! Черна котка, стълба, паднал косъм , разлята бира, сухи листа...Вчера сънувах един дявол, който идва и ме взима и като се събудих...разбрах , че не съм спала в къщи. Боли ме глава, няма начин..черна магия. Трябва да я разваля с бяла!
Майка ми и сестра ми ( едни от най-скъпите ми същества) непрекъснато търсят поличби. Имам чувството , че нарочно се напрягат да сънуват вечер , за да могат да го тълкуват по някакъв начин. Толкова сме странни. Ужасно много се страхуваме от онзи свят , непознат и тайнствен и все пак толкова искаме да го обясним , да го предвидим. Все търсим някаква окултна причина на съвсем нормални неща...

Нормално е да се спънеш и да паднеш. Нормално е да се нараниш или да те наранят. Ако си счупиш зъб с „ циганчето” на пуканката пет минути след като си галил черна котка, не означава непременно , че тя е виновна. Преди години , в един много студен зимен месец, със сестричето ми спасихме едно такова коте , което хленчеше в снега със счупен крак. Живя при нас дълго време преди да се възстанови. Баща ми го наричаше „ черния дявол” макар че станаха приятелчета.
Въпреки поверието, котката донесе неприятности само на кучето ни. За себе си разбрах едно. Когато много обичаме живота , дори и прокълнати , дори и с един крак , пак ще продължим напред, понакуцвайки , вярно..но напред.

Поличбите не са нищо повече от лекарство за душата, нали все пак „ не може да се случва само на нас” ако няма някакво много дълбоко и тайнствено обяснение. Ами по-лесничко е.Така и аз...Снощи наистина те сънувах , не беше дявол. И ми се искаше да се събудя до теб, но уви..няма те вече. За това нека е дявол. Когато си в „пъкъла” трябва да пламти нещо. Да изглежда по- „ романово”, от колкото е.

Истината е , че сме толкова беззащитни , защото сме такива- тъкани , мускули и кръв. Сложен продукт със срок на годност. Факт. Понякога мухлясваме , разваляме се или просто „ свършваме”. Като черните котки, кучетата и хамстерите. Възкръсват само Боговете. Но тяхното възкръсване е като умирането им. Случило ли се е?

Сами сме. С хиляди други като нас- зелени или червени. Борим се , молим се , крещим и боледуваме. А когато искаме нещо много силно и най-черната магия няма да ни спре да го реализираме. Нали, Красинка?

4 коментара:

hopeless каза...

Десет пъти НЕ! Позволи ми да ти разкажа за един сън в три части, моля те...
...три части, защото бяха три поредни вечери, три вечери преди дядо ми да си отиде (бог да го прости). В този сън, всяка вечер, три пъти подред, скъпата ми кръстница, която почина преди 9г. идваше при мен и ми казваше стъпка по стъпка как ще вземе дядо ми, как е безсмислено да се опитвам да го лекувам, как ще бъде по-добре и как ще играят табла заедно. На третата вечер ми показа спрял часовник (часа беше 7.15), познай от три пъти, в колко часа почина дядо ми!
Повече не я и сънувах, не е било нужно, тя си получи партньора за табла, най-добрият! Точно се научих да му се опъвам и хоп- go to another level, game over! Та какво да ти кажа, да вярваш, че всичко е "писано" е един вид бягство от отговорност! Това е като да се напиеш, да се качиш на колата, да убиеш някой и после да твърдиш, че на някой друг му се играе табла или белот. Виждал съм и още нещо при една катастрофа, която причиних, но за него друг път!
В едно съм сигурен обаче,има ред за някой неща и не можеш му се противопостави, а онези горе намират най-странните начини да ти го покажат...Било с черни котки, било със счупени колонки, или страшни сънища! Не бъди жестока с тях, знаеш ли колко им е трудно да правят това, да общуват с нас? А? Не ме разбирай погрешно, не трябва сам да ги търсиш, ще откачиш, но недей да пренебрегваш "котките", някой доста се е изпотил, за да прати някоя черна пред тебе... за да не си счупиш зъб, примерно!

Анонимен каза...

Az ne vqrvam v suni6ta, v tezi, koito sa absoliutno nerealni.A drugite, koito sa istinski mai ve4e ne se slu4vat na nas gre6nite hora. No moga da kaja sus sigurnost, 4e ne biva da se vqrva v sueveriq! O6te pove4e, 4e kogato si misli6, 4e ne6to 6te stane (i to lo6o) - to stava; ti go privli4a6 kum sebe si...
Savi

ralka каза...

А кой казва, че чрез сънищата някой комуникира с нас:)мисля(поне за себе си съм сигурна), че чрез сънищата комуникирам със самата себе си...така, че hopeless най-вероятно тогава сам си знаел какво ще стане с дядо ти(сигурна съм, че ей сега ще ме опровергаеш:)...а за суеверията - те са си за суеверните хора - ако достатъчно много си повярваш, че горкото черно създание, което ей сега е преминало пред теб, ще ти донесе нещастие, нищо чудно и точно така да стане:)))

hopeless каза...

ralka , Няма да се опитвам да те опровергавам :)
Дано не съм оставил грешно впечатление, но говориш със заклет материалист! Някой със чисто земни и материални характеристики, суетен съм, обичам джин с тоник, не обичам да ме снимат, харесвам се в огледалото, забърквам каши и не ми стиска да ги поправя, никога не съм викал духове-това е малоумно! Но ralka, подробностите, подробностите които научих през тези три вечери (не ми казвай, че съм знаел - нямаше откъде, часовника е най-малкото) ме завъртяха на 180 градуса, понякога ми се иска да не ми се беше случвало, понякога съм благодарен... твой е избора да вярваш или не, за себе си - аз ЗНАМ! А за суеверията... котетата са сладки, да знаеш само колко обичам моето...

Та така ralka, може би един ден ще се запознаем и ще изпием по един джин, а може би не, каквото е писано.А сега, съвсем земно и още трезво - петък вечер е, излизам да забъркам няколко каши и да изпия няколко джина, иначе за какво ще се тревожа утре... успех :)