неделя, 19 декември 2010 г.

Една година с теб


Здравей любов,

Вече трябваше да съм в леглото и да спя. Проблемът е, че не мога.
Разглеждам си мислено спомени от нашите пътувания и пожелах отново да попътуваме. Толково е хубаво да съм някъде с теб, до теб, под теб, над теб…
Не знам какво ми става. На приливи и отливи съм. Като френски шансон. Романтична и досадна.
А ти си песен неизмислена – стил алтернативен. Текстът липсва на места, има само ритъм. Вдъхновяващ и влудяващ, възбуждащ – три в едно ( както се пее в една пеесн).
Обичам те. Искам те. Само за себе си. Да си истински, раздаващ се. Защото така ми е хубаво и незабравимо. Вече година те имам за даденост и от скоро започнах наистина да те откривам. Дали времето ще бъде милостиво с нас, любов? Ще ни даде ли шанс да си останем двамата? Достатъчни ли сме си един за друг? Ще се намираме ли всеки ден по-влюбени от всякога?

Не знам. Не мога да ти обещая неизразимото, непредвиденото. Всичко се случва и както знаеш нищо не е вечно.
Харесва ми да ти пиша, да те чувствам до себе си, когато те няма. Обожавам да мисля за теб, любов.
Защото си толкова различен. Само ако знаеш. Как си се крил толкова време, любов? Трябваше ли аз да те открия?
Сега когато знам какво си, страхувам се, че ще те изгубя. Страхувам се от лятото, което може да те грабне от мен, страхувам се от страстите и амбициите ти, дори от миналото ти. От стремежа да бъдеш онзи, който те вдъхновява, онова себе си, без което просто няма да си същият.
Ако те изгубя, ще сравнявам всеки следващ с теб, ще ми се иска поне мъничко да приличат на теб.
Всеки следващ…Не искам следващи, любов. Искам да съм те намерила. Моята любов, най-специалната, единствената, последната.
Иска ми се. Да спра да се споделям. До тук, до ръба на сърцето ти да стигна и там да остана. Нямам нужда от фалшиви любови и изкуствени емоции. Имам нужда от едно.
От теб се нуждая, любов. От теб…

1 коментар:

nana каза...

Намерила съм своя пристан.Любов е и е чист и искрен.Не до ръба на сърцето ми е -вътре е .Не искам да го заменям, нито да се разделям с него.Обичам го и само с него съм това което иска той.За други е затворен този свят.Нуждая се от топлата му усмивка, от погледа изпълнен с мекота.Не мога без да чуя този глас ,с изискан стил и свят богат.Така изпълва то живота ми и дните прави слънчеви.Желая него , обичта му и цялата любов на света за нас двамата.