петък, 1 януари 2010 г.

Още една прекрасна година


Те всички са прекрасни и заслужават прекрасно изпращане и посрещане...Не бива да бъдем негативни към тях, казват, че хубавото предстои и съм склонна да вярвам.

Пожелавам си да направя няколко неща през тази следващата:

1. Да науча добре поне още един език (колкото по-труден толкова по-добре).

2. Да се науча да шофирам (спокойно все още се колебая).

3. Да казвам по-често „обичам те” на хората, които го заслужават.

4. Да се усмихвам повече от предната година (с риск да ме помислят за ненормална).

5. Да взимам правилните (не винаги най-лесните) решения.

6. Да бъда по-искрена, по-открита и по-смела.

7. Да вярвам всеки ден, че едно малко чудо ще ми се случи.

8. Да забравя за всички минали разочарования, разбити надежди и мечти.

9. Да си измислям всеки ден по една нова мечта (че да има 365 събрани мечти на края на годината и няколко от тях сбъднати)

10. Да посетя най-малко три прекрасни града – тук и извън България.

11. Да се запозная с 365 приятелчета (а може с три, шест или пет нови).

12. Да скоча с парашут (това не знам дали си го пожелавам сега или ми го пожелаха).

13. Да направя най-малко три неща, с които да изненадам самата себе си (изключвам брак, деца или постъпване в секта).

14. Да гледам поне един морски изгрев с човек, който ме вдъхновява.

15. Да не гледам повече морски изгреви с хора, които не са вдъхновени от идеята.

16. Да бъда колкото се може по-романтична, напук на всички материални неща около мен(ще се вълнувам колкото си искам).

17. Да правя секс само когато съм влюбена.

18. Да се науча да танцувам български хора (и не само български).

19. Да вярвам в себе си.

20. Да вярвам в другите.

21. Да не се страхувам да ми разбият сърцето (уверих се, че не е толкова страшно).

22. Да не се предавам, когато е трудно.

23. Да отида на футболен мач.

24. Да се науча да признавам грешките си.

25. Да се старая да не допускам много такива.

26. Да ходя редовно на театър.

27. Да почна да чета сериозна литература (и да гледам новините от време на време).

28. Да допиша всички недописани неща и да ги посветя на някого.

29. Да се науча да готвя задушени броколи (и да са вкусни).

30. Да добавя още 335 точки към списъка си...

4 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Честита Нова Година, Миле! Пожелавам ти след 300 и няколко дни да се похвалиш с преполовен списък ;) Гушка от мен!

Милена каза...

Честита Нова Година, Плам! И аз те гушкам:) Надявам се да изпълня всички точки от списъка!!

ralka каза...

пожелаваме ти го:))

Милена каза...

:*****, Ралче:)