неделя, 10 януари 2010 г.

За къдриците на Малкия принц


Почти нищо не знам за къдриците на Малкия принц...Знам, че са палави и ти влизат в очите. Ето това е, което знам...Иска ти си да ги докосваш лекичко с пръсти, за да усетиш тяхната игривост. Той ги прибира бързо и не им позволява да се закачат...

Почти нищо не знам за ръцете на Малкия принц...Само че са нежни и грижовни. Иска ти се стоплиш между тях, но те бързо се отдръпват, защото малките принцове винаги имат задачи за решаване и нямат толкова време да стоплят.

Почти нищо не знам за устните на Малкия принц...Единственото сигурно, е че ми харесва да ги опитвам...Те имат вкус на спокойна, тиха вечер...Понякога не толкова спокойна и не толкова тиха.

Почти нищо не знам за Малкия принц. Знам, че не е от тук. Не знам за къде пътува и колко ще се задържи на моята планета. При мен не винаги е весело, не винаги е ясно. На моята планета всички са по-сериозни и се занимават с по-сериозни неща. Аз ги имитирам, за да не изглеждам странна...Малкият принц не знае, че някога и аз бях принцеса и си имах собствена планета. Отглеждах си цвете в буркан и като умря, реших да изоставя планетата си...

Почти нищо не знам за Малкия принц...Но това е без значение, важното е, че събужда всичко принцеско в мен....

4 коментара:

ralka каза...

много е хубаво:~)и аз ги имитирам, Миле...но някой ден ще се върнем на нашите планети, знам аз:)

Милена каза...

Ех, Ралка...много ми се иска да се върнем,ама е трудничко:))) И кога ще стане? Като станем на 55 ?:)) може би само ще си спомняме за тях:)) Как ми липсва моята:) Целувкам ви

Януш каза...

аз вярвам,че във всеки си живее една част от неговата си планета! :) иначе щяхме да бъдем доста еднакви! Миле, моята планета те засипва с целувки! :)

Милена каза...

Духчеееее, как ми липсваш! Моята частица -планета (защото съм съгласна с теб) също ти изпраща целувки!! много, много! И бели мечки!