сряда, 17 юни 2009 г.

Ах, този град на липи и поети...


Градът на липите. Моят град. Липсва ми. Искам пак да усетя онова спокойствие, онази хармония и идея за безвремие, което настъпва в душата ми всеки път като се прибирам. Няма нищо общо с нито едно мое усещане...това да се прибереш. Щастието да слезеш от автобуса и онези няколко минути до дома, през които спираш да мислиш за всичко, от което се страхуваш. Спираш се за секунди под цъфналата липа, затваряш очи...У дома си.

Този в град, в който се влюбвах и никога не разлюбвах...В този град на топлите майчини прегръдки, на отделеното внимание, на няколкото позволените часове на специално отношение...В този град, в който си само споделен и никога анонимен, там където всяка улица върви право напред...Там, където няма как да се изгубиш. Там, където пролетта и лятото те приветстват с „добре дошъл” ...

Да, признавам, пристрастна съм. Да, признавам, лирична съм. Да, признавам, всеки български град заслужава да се пише за него...

И все пак, тъкмо защото си е моят роден, днес му посвещавам моите мисли...

Стара Загора, прибирам се...

4 коментара:

ralka каза...

това което ти липсва, Миле е не града, а спомените, които си оставила по неговите улици:)))и на мен ми липсва..най-вече приятелството, което никога няма да бъде така истинско и искрено{}

Анонимен каза...

Миле,невероятно е това,което си написала.Знам,че е писано за Стара Загора,обаче аз си представях Бургас докато четях и вярвам,че всеки, който го прочете,би открил по нещо за неговия си роден град :)
Хубав уикенд сред познатите и любими родни места и прегръдките на мама :)
Другата седмица и аз си отивам в Бургаааааас (party)
Целув вярвам стана ти ясно от кой ;)

Plamena Markova-Koleva каза...

Хм... аз не си представях Варна. Виждах Стара Загора, как автобусът, тръгнал преди 3 часа от София, влиза в Богомилово, а моето сърчице тупка щастливо, защото няколко дена е било далеч от липите, Аязмото и онова шадраванче с жабките... ех, как ми липсва Стара Загора :)

Милена каза...

Hej, sladurki! Blagodarq vi za komentarite:))) naistina e prekrasna Zara..ve4e sum u doma:) lipite sa precufteli, no vse o6te se nosi aromat...6te pozdravq vsi4ki hubavi mesta ot vas :))gu6ki i za tri4kite!