вторник, 16 декември 2008 г.

Питане




Питам те...


„Сили имаш ли да полетиш?”

„Колко глас остава ти , за да изкрещиш?”

„За какво са ти тези ръце?”

„Тупти ли в тебе сърце?”


Питам се...


А имам ли сили аз да продължа?

Пътя свой дали ще извървя?

С колко стихии още трябва да се боря?

Ще се спра ли пак преди завоя?


Питаме се...


Тъй като сме двама...

И тъй като и за двамата е яма

Дали да не поговорим за това?

И без друго не обичам да стоя сама...


Питаме се...


И след толкова въпроси

Питам се последно аз

Защо краката ни са боси

И защо щастливо смея се с глас...

3 коментара:

hopeless каза...

1. Нежно е...
2. Ревност...
3. Само този глупак да знаеше какво може да има....

Милена каза...

Ха:) кой изскочи от мъртвите:) мислех ,че си спрял да ме четеш:) Мерси за точка 1:)другите няма да ги коментирам, защото изобщо не ги разбирам:))))

hopeless каза...

LOL.... що ме прати така при мъртвите :р

Не съм спирал да те чета, просто натоварен месец..... това е.

Трябва да отбележа че имаш огромна еволюция с римите....

...а що се отнася до двете точки... друг път :)